2009/11/02

Sorsoltam:)

Méghozzá a hagyományos papírrafelírós, sapkából kihúzós variácóval:)Nem is voltatok sokan, meg hát én is belekommentelgettem, így gondoltam a random.org-ot most kihagyom!
A nyertest pedig nem más mint (dobpergés):




Aki nem nyert, az se keseredjen el, hanem látogassa szorgalmasan Zera blogját, hiszen ő lesz a következő, aki ajándékot készít a stafétajátékban!:) A játékot annyiban szigorítottam, hogy a karkötőt csak akkor postázom, ha Zera felteszi az általa készített csecsebecsét a blogjára:)

6 megjegyzés:

Zöldgyöngy írta...

Nem hiszem el, milyen szerencsés vagyok mostanság!!! :) Igyekszem minél előbb teljesíteni a feltételeket! Köszi Barbi!

Babra írta...

Majd megírod a postacímed? a mailem: babra.kovacs@gmail.com

Barbi írta...

Gratulálok a szerencsésnek! Szét is néztem nála! :D
Köszi a játékot Babra! :D

LNóri írta...

Gratulálok Zera!

Zöldgyöngy írta...

Köszönöm Nektek is! :)

Marijja írta...

Teszik ez a játék! Én is én is!