2009/11/20

Mert horgolni jó!:)

És tényleg, amikor nincs ihletem, akkor mindig csak horgolni akarok:) Igaz ezt a karit még az alkotói válságom előtt készítettem, de most is gondolkodom egy kis horgoláson!
Most először próbáltam ki ezt a drop vagy magatama vagy milyen gyöngyöt, de nagyon jó volt csinálni, és a végeredménnyel is meg vagyok elégedve:) Aminek meg külön örültem, hogy az egyébként matt szürke (nemtom a képen mennyire látszik) kásából még pont maradt annyi, hogy egy fülit is tudtam csinálni!

Horgi droppal

10 megjegyzés:

vezsuzsi írta...

Mert szépséget horgoltál!!! :)
Amikor nincs ihletem,elôkeresek egy régi ötletet, vagy nem is fûzök vagy ........... szóval gyönyörût horgoltál!!! :)))
nagyon szépek ezek a cseppek benne

Babra írta...

Jaja az meg a másik:) Én ilyenkor mindig peyote karkötőt akarok, de aztán valahogy sose készül el:) Talán majd most (hányszor mondtam már ezt, tejóég)!:)

KissBeads írta...

Ez nagyon cuki!!!!

Orsi írta...

Baromi jó lett!!
Én is, mióta végre megtanultam horgolni, állandóan csak horgolok. :)
Nagyon szeretem!

LNóri írta...

héééj ez engem illet :-)

Zöldgyöngy írta...

Nagyon jó ez a 2 szín együtt, tetszik! :)

Névtelen írta...

Nagyon szép! Annyira irigyellek, hogy tudsz horgolni! Nekem sehogysem akar sikerülni.

Ági mama írta...

Nagyon szép lett a horgolásod! Horgolni tényleg nagyon jó!!

Madame Bijou - Horváth Mónika írta...

Szééép:)

michelle írta...

Gefällt mir super gut!