2009/11/19

Őszi hangulat

Nem szeretem az őszt. Se a telet. Bár az ősznek a napsütéses, kellemesen meleg verziójával - mint amilyen ma is van - már békét kötöttem, de mivel tudom, hogy utána csak rosszabb jön, így nem tudok felhőtlenül örülni neki:) Az állandó félhomály, nyirkosság, hideg és kora délutáni sötétség természetes velejárója az én kedvelenségem, ihlettelenségem és világvégehangulatom...most sincs másképp...egy hete már kb csak a gyöngyeimet pakolom egyik helyről a másikra, nézegetem, hogy milyen szép színesek, de fűzni valahogy mégse sokmindent sikerül...remélem azért a helyzet még tavasz előtt (optimális esetben karácsony előtt:D) normalizálódik!
Viszont egy egyszerűkét mégis hoztam:) Asszem ezek tőlem elég szokatlan színek, de mégis nagyon tetszik ez a kombináció:)

Őszi színekben

13 megjegyzés:

Zöldgyöngy írta...

Nagyon tetszik, tényleg teljesen őszies lett! :) Meghirdettem a stafétajétákot! ;)

Zöldgyöngy írta...

...játékot :)

Babra írta...

Juhú megyek meg is nézem! Remélhetőleg holnap, de ha nem sikerül, akkor hétfőn postázok:D

gabi írta...

Pedig nagyon szépek a színek!

Barbi írta...

A bejegyzésedet akár én is írhattam volna. Én nyári gyerek vagyok, nem bírom a ködöt... :D De az ősz színeit szeretem.
A kis egyszerűd nagyszerű! :D

Orsi írta...

Tényleg nagyon szép és tényleg nagyon őszies! :))

Kati-gyöngye és más kézművességek írta...

Ha az ősz is ilyen szép, akkor én szeretem! :))) Nagyon jó színek!

helen írta...

Én szeretem az őszt. Ok, a nagyon hideget nem, de én azt már a télhez sorolgatom. Szóval az egyensúly megmarad: én kiegyenlítem a te ősz-nem-szeretem érzésedet.

Berjo írta...

Ha az ősz hangulatát még nem is találtad meg,de a színeit tökéletesen birtoklod!

Babra írta...

Köszi lányok:) Na például ezt a ma reggeli ködöt utálom:D

Hermann Ildikó írta...

Szupi színek, nekem tetszik! Az őszi hangulatoddal egyetértek, én is utálom ezt az időt.

LNóri írta...

nagyon szép,
irigylem is, tudod milyen régóta szeretnék nagy karikát, de nem jön össze
szerintem nagyon jók a színei

Ági mama írta...

Nagyon szépre sikeredet ez a kis egyszerűke!!