2009/11/29

Japán kislány

A múlt héten amikor ihlethiányom volt, átnézegettem az eddig lementett peyote mintáimat. Sok van, de valahogy sose éreztem késztetést peyote-ot fűzni, úgy gondoltam, hogy nincs hozzá türelmem, meg hogy unalmas is.
Erre a mintára esett a választásom, mert szerintem nagyon jópofa, nem nagy, de van benne fogyasztás meg szaporítás, amit még úgyse próbáltam azelőtt, szóval nekiugrottam. Kellemesen csalódtam, nagyon jó volt fűzni! A kép sötét (pedig ez már a világosított változat), de hát ez van:(





Minta: Julalee

23 megjegyzés:

norcsella írta...

Ez valami csuda édes!

Ibolya írta...

nekem is nagyon tetszik! jó, hogy kipróbáltad a peyote-ot, ha az ember beleszeret, bármit elkészíthet belőle!))

enigma írta...

nagyon cuki :)

Mismouth írta...

Dejó, dejó!!!! Cseresznyevirág-szín kimonóban kis gésalány :D

Tökéletes!

POÉ írta...

Jaj de aranyos !!Nagyon tetszik !!!

Edige írta...

Hát, ez is nagyon édes lett! :-)))

Hermann Ildikó írta...

De cuki!!

Ági mama írta...

Ó nagyon aranyos!!!

Babra írta...

Köszi lányok:) Nekem is nagyon tetszik, hihi

LNóri írta...

g és k jó

Panka gyöngye írta...

De helyes:)

Anna írta...

Hűűű, nagyon aranyos lett!:)))

Mosolyrend Évi :) írta...

De ügyes vagy!

Manka írta...

Jajj de kis helyes! Jópofa kulcstartó lett! Egy ilyent én is elfogadnék! :)

Quienlodira_Angeles írta...

Que bonito!!!!!

Sipy írta...

Nagyon tetszik, szuper lett! Tényleg olyan kis cuki... :-D

KissBeads írta...

Ezt be lehet zabalni a kis huzott szemevel :))

Nikol írta...

Nagyon aranyos!! :D :D
Sabellanál láttam hasonlót, már ott beleszerettem. :)

Barbi írta...

Nagyon boldog névnapot drága druszám! :)

Madame Bijou - Horváth Mónika írta...

Nagyon helyes:)

beadedcolors írta...

Édi lett nagyon :)

Babra írta...

Köszi lányok, Barbi neked meg külön a névnapi jókívánságot:)

Vc írta...

Es una pieza muy bonita. Me encanta tu blog