2009/11/28

Karácsonyi kulcstartó

Múlt héten sikerült szert tennem erre a hópehely lógira, úgyhogy tervben volt egy karácsonyi kulcstartó készítése. Zöldből és pirosból. De közben jött egy megrendelés egy elegáns kulcstartóra. Ekkor jutott eszembe a fekete ezüst hópelyhes bogyóminta, és mivel a megrendelő nem zárkózott el a szezonális mintájú csecsebecsétől, így el is készült:) Remélem sikere lesz!



És most, hogy engem is elért a karácsonyi hangulat/készülődés, ellenállhatatlan késztetést éreztem, hogy megint keressek egy karácsonyos visszaszámlálót:) Találam egy hópelyheset, ami illik a kulcstartóhoz:)


Christmas countdown banner


Már csak 27 nap:)

6 megjegyzés:

Edige írta...

Nagyon tetszik ez a színösszeállítás. Hasonlót szeretnék én is... Cserében is benne lennél? :-)

Babra írta...

Naná, hogy benne vagyok:) Voltam a blogodon, nem találtam a címed, úgyhogy itt adom az enyém: babra.kovacs@gmail.com

Viktoria írta...

Nagyon cuki ez a hópihe, tényleg nagyon jól illik a bogyóhoz! És már kezdtem hiányolni a visszaszámlálót! ;)

Hermann Ildikó írta...

De jó ez a pihécske, nagyon klassz lett az egész, úgy ahogy van!!!

Lerika írta...

Hű, de nagyon jól mutat!!!!!

KissBeads írta...

Ez nagyon cuki Babra! Esetleg elmenthetem az emailed en is?