2010/02/01

Elkészült!

A hétvégén sikerült összeállítanom medállá a kis virágot, amit az előző bejegyzésben megmutattam:) Először csinálni akartam hozzá lánc részt is, még az is megfordult a fejemben, hogy horgolni kéne hozzá, de aztán letettem róla. Nemtom, ti hogy vagytok vele, de én jobban szeretek 11es kásával horgolni (gyorsabb és olcsóbb is:D) mint delicával, de általában sose kapok olyan színű kását, ami színben tökéletes passzolna a delicából készített medálhoz. Most is így jártam, úgyhogy maradtam az egyszerű megoldásnál, medál lett belőle, bármilyen egyszerű láncra felcsatolható a végén levő kis delfinkapoccsal:)



23 megjegyzés:

LNóri írta...

szupper

enigma írta...

gyönyörű lett....én is kacérkodom ezzel a mintával, de a leírása...brrr :((

zazie írta...

Nagyon kis csini!:D

Judit írta...

Nagyon gyönyörű és ötletes megoldás!

Anna írta...

Hűűűűűű, gyönyörűséges!!!
Nekem van is hozzá láncom...:D

Annamuczi írta...

Ez nagyon gyönyörű!

Norita írta...

De jó lett! nagyon tetszik!!!

Lerika írta...

Osztom Enigma Kriszti véleményét a mintaleírásról, pedig annyira, de annyira széééééééééép!!!!!!!

Babra írta...

Én is osztom Enigma véleményét a leírásról, de nekem is annyira tetszett, hogy muszáj volt rájönnöm, hogy hogy van:D

Cirelin írta...

Hű, tök jó lett, nagyon sok gratula hozzá!

KissBeads írta...

Nagyon szep lett Babra. Szerintem egy ezust szinu kasa menne hozza. Van olyan cseh 11/0 kasa amit en kimondottan imadok (persze lehet nem epp olyan a szine, de az ezust az ezust :)). Vegulis nem tudom otthon beszerezheto e. Ha esetleg erdekel mirol beszelek, kuldj egy emailt es irok rola tobb infot, nem foglalom a helyet a blogodon :)

Zera írta...

Szuperszép!

Alma írta...

Remekmű!!!

bandrea írta...

Gyönyörű!!!!!!!!

Kati írta...

Nagyon szép lett!!

Orsi írta...

Csodás lett!

Gini írta...

Nagyon szép :)

Ági mama írta...

Egyszerűen varázslatos!!

Roberta írta...

Megérte a kitartásod, gyönyörű lett:-))) Gratulálok!

Ilona írta...

Húha, gyönyörű lett, gratulálok!!!

nooni írta...

Nagyon szép lett! Gratulálok!!

Hobbi írta...

Hű, ez gyönyörűszép lett!

stancz alíz írta...

ez horgolva vannn,na akkor ezt en soha nem fogom tudni de kar....