2011/02/06

Tavaszbogyók

Idén is eljött ez a pillanat...meguntam a telet! Bár a körülményekhez képest egész jól viselem, azért ez a hétvégi tavaszi időjárás jól jött:) Elő is kerültek a jó kis tavaszi színek gyöngyfronton is.
Perle4U mintákkal töltöttem a hétvégét, jó volt, szupi kis bogyókat fűztem. Azóta már nyakláncokká alakultak, de mire készen lettek, addigra sajna besötétedett...úgyhogy nagy valószínűséggel jövő hétvégéig nem tudom megmutatni őket.

Szóval itt a két bogyesz:




Minta: Perle4U

17 megjegyzés:

Kriszta írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁlomszépek!!!!!!!!!!!!

Las Cositas de Lyra írta...

They are two beautiful!!!

Kata írta...

Gyönyörűek!!!!!!!!!!!!!!!!

Lerika írta...

Fantasztikóóóóóóó!!!!!

Simone írta...

WOW!
The colors are gorgeous!!!!!

Montse írta...

Te han quedado preciosas!!
Bikos

Vadnainé Almási Mária írta...

A mindenit! Fantasztikusak!

Maya írta...

Annyira gyönyörű pasztelesek, nagyon nagyon tetszenek!!!

NemVal írta...

Már most várom a következő hétvégét, hogy egyben láthassam.

kkati írta...

Nagyon szuper mind a kettő. Nem tudnék választani. (Sajnos nem is kell.)

Ági mama írta...

Hú! de gyönyörűek! és ezek a csodás színek!!!!

Perlen und Pinsel írta...

Fantastic colours!! Very beautiful!

Sandrux Bisutería írta...

Son fantasticas!!!!!!!!

Orsi írta...

Aztaaaa de királyos mind a kettő!!!
Nagyon kíváncsi vagyok a teljes láncokra is!
A telet meg már én is nagyon unom...jöhetne már a tavasz (sóhaj, sóhaj).

Kitti írta...

Tényleg nagyon jól sikerült!!! Máris tavaszi hangulatom lett.....:)

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

Gyönyörű színben pompáznak!

Manka írta...

Jujj de szuperek! Nekem is kell!