2011/02/08

Horgoltam

Még kb egy éve csereberéltem Barbival, akitől akkor több cserélhető gyűrűt és ezt a csodálatos lámpagyöngyöt kaptam. Azóta már többször fel akartam használni, aztán csak nem jött az ihlet.
A múltkor viszont a szigetben megláttam egy csodaszép békazöld 11/0as toho kását, és akkor rájöttem, hogy ez milyen jól passzolna hozzá. Bevásároltam különböző zöld árnyalatú gyöngyökből, és rögtön neki is ugrottam:)



Pont passzol hozzá színben az egyik gyűrű is:)



Tetszik. Bár kicsit terepszínű lett, de azért nem vészes:)
Sokmindent tanultam közben, végre kipróbáltam, hogy hogy lehet horgolást toldani, meg hát a két rész összevarrása se volt piskóta:)

Inspiráció: Babobead és Agaben

26 megjegyzés:

Csilla írta...

Szerintem szuperek a színek, és nagyon jó a design is! A terepszín pedig jó, mert a város dzsungelében el lehet rejtőzni! ;)

Las Cositas de Lyra írta...

It is a wonderful set!!!

Szikati írta...

Nekem is nagyon tetszik a színe, meg az, ahogy a gyöngykarikával összedolgoztad!!!

Mar írta...

Guapísimo.
Pompás.

Zsófi írta...

Babra, ez álomszép!!!!!
Ide vele, de azonnal!
Most már tudom, kihez kell fordulni az öszevarrással kapcsolatban :-)))

Kata írta...

Nagyon szép lett!!!!!!!!!

Lerika írta...

Összevarrás, még mi van, amit én nem tudok?????!!!!!!! Harmonikus lett a színe!!!

Timi írta...

ÓÓÓÓÓÓÓÓóóóóó, nagyon szép, nagyon durva! Gyönyörű, precíz munka! Le a kalappal!

Sturo írta...

Én meg úgy gondolom: terepszín ide, terepszín oda, ezzel nem tudsz elrejtőzni a városban, csak egy erdőben! Csodálatosan harmonizálnak a gyöngyök!
Jutka

Kriszta írta...

NAgyon irigylem! Szuperálomszép!!!!!

kirszti írta...

Úúúúú de szuper!!! :)

Monessa írta...

Szerintem szuper lett! Ezzel a lámpagyönggyel kimondottan jól néz ki!Grat!:)

MICA írta...

Szuper jó lett!:)

NemVal írta...

Nekem is nagyon tetszik. Különösen a színe... Csodaszép lett.

Anna írta...

Nagyon tetszik! Imádom a zöldet....:)

Babra írta...

Köszi csajok, nekem is nagyon tetszik:) Zsófi itt találtam útmutatást az összevarrásról. Ugyan nem volt egyszerű felfogni, de azért sikerült: http://www.beadpatterncentral.com/invisiblejoinBPC.pdf

beadedcolors írta...

Nagyon klassz lett ez is. Az újabb tudományodra megtaníthatnál engem is ;)

Mar Bisutería írta...

que bien queda, me gusta

Sal_Ma írta...

Un conjunto precioso!!!!!!!!!

Doro írta...

Beautiful!

Orsi írta...

Ez valami elképesztő!!!
Az állam a padlót verdesi... :)

Cseresznyevirág írta...

Te jó ég! Imádom ezt a szettet! Gyönyörű lett! :-)

Piky73 írta...

Szerintem fantasztikus!!!

Sandrux Bisutería írta...

Que maravilla!!!!!!!!!!

Oribori írta...

Ez CSÚCS! Nagyon tetszik! Mindig csodálom az ilyen horgolmányokat!!!!

Isabel írta...

Nagyon csodálatos ez a gyöngyhorgolás, de úgy érzem, egyszínű függővel szebb lenne, vagy a függő egyszínű láncon - vagyis a kevesebb néha több! Egy laikus