2009/05/08

Nem tudok elszakadni..

...hogy mitől? Hát a türkiztől. Persze ez valahol nem baj, hiszen ez az a szín ami a legtöbb ruhámhoz is megy (igen, ott is beszűkült a színvilágom), de most már egyre unalmasabbnak érzem magam emiatt:) Mivel kiváncsi vagyok, hogy nektek is van-e ilyen színetek, mint nekem a türkiz, így indítottam egy közvéleménykutatást jobbra fenn, remélem vettek rá egy pillantást:)

Türkiz és zöld

A medált egyébként közvetlenül a "szappan" után készítettem, ki kellett próbálnom, hogy egy kisebb ásvánnyal hogy mutat. Szerintem jól:) És anyu nyakában meg mégjobban:D:D Egyébként nem vagyok vele maradéktalanul elégedett, mert néhány helyen kikandikál a filc, de ezt betudom annak, hogy kezdő vagyok gyöngyhímzésben:)

11 megjegyzés:

LNóri írta...

Széééééééép!!!

Manka írta...

Nagyon szép!

Barbi írta...

Remek lett! A türkiz pedig egy nagyon jó szín!!!!!!!!!!

Hoyacarnosa írta...

Szerintem ne aggódj, örülj, hogy van saját stílusod, ami ebben a színben érvényesül a leginkább.
Nagyon szép ékszereket készítesz! :)

Babra írta...

Köszi Hoya! Igazából nem kell komolyan venni amit írtam az unalmassággal kapcsolatban, szeretem a türkizt, ez van:D Csak furi hogy mindig ebbe az irányba indul meg a fantáziám!

Babra írta...

Többieknek is köszi:D

Ági mama írta...

Én elégedett vagyok vele, mert gyönyörű!!!

Kata írta...

Mesés darab!

Babra írta...

Köszi!:) Valahogy annyira jól áll anyunak, hogy én is egyre inkább odavagyok érte:D

Hermann Ildikó írta...

Nagyon mutatós kis darab!!

Zöldgyöngy írta...

A zöld és a türkiz nagyon jó együtt! És a kivitelezés is tetszik! :)