2011/11/24

Csillogó-villogó kockám

Nem bírtam ki, és a Mary féle kockám után most meg kellett csinálnom a Laura McCabe féle Crown Jewelt is.
Nem mondom, hogy egyszerű menet volt, hiszen a minta alapvetően 12es és 16os swarira van kitalálva, és én persze 14est vettem:) De sikerült!



Nem volt kedvem semmi körítést csinálni hozzá, ezért egyszerű láncra raktam, szerintem nagyon jól mutat így.

Szeretnék még egy próbát tenni 12es és 16os kövekből is:) Alapanyagok már beszerezve, már csak neki kell ugranom!

Minta: Laura McCabe

20 megjegyzés:

Ági mama írta...

Sikerült, s nem is akárhogyan. Csodálatos lett!!!!

Lorelai írta...

Szuper lett!

Edit írta...

Gyönyörűség megint!

Kisnyul írta...

Szépséges!

Viktu írta...

Hűűűű, de szép lett! 100 000 éve fűztem utoljára, de ezt most nagyon "megkívántam" :)

Ami írta...

Csodálatosan néz ki ez a kocka!

Lyra írta...

Wonderful!!!

Böbe Ikotics írta...

Valami fantasztikus! Gratulálok.

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads írta...

Vakító szépség,szerencsém volt életben is látni!!!Gratulálok!

Johanna írta...

Csodaszép lett!

Lerika írta...

Csodaszép ez a kocka, nekem nagyon bejön ez a változat (is)!!!!!!!!

Amy's írta...

Alomszep lett.Nagyon tetszik a szine is.Gratulalok

ekszerlada írta...

JAj ez nekem nagyon tetszik!!!Én is szerettem volna megcsinálni!:)
CSodálatos lett!!!

Szikati írta...

Teljesen szuper, nagyon tetszik!!!!

Timike írta...

Fantasztikus lett, igazán profi munka.

Kata írta...

Pazar!!!!!!!!♥ Nekem is kellllllll :)

Zera írta...

Wow... Az én listámon is szerepel így már... :)

Babra írta...

Köszi lányok a sok kommentet:) Egyébként érdemes kipróbálni, a befoglalásban nincs sok kihívás, de annyira jó nézni ahogy alakul:) De inkább 12esből vagy 16osból csináljátok, úgy egyszerűbb:)

Sipy írta...

Egyszer már én is nekifutottam ennek a mintának, de kevéske próbálkozás után feladtam - most viszont kedvet hoztál rá, hogy megint elővegyem a "hozzávalókat"! Köszi! :-D

kriszta írta...

Én is én is ilyet!!! Ebből egy tanfolyam?????? hihihi