2011/08/25

Hozott anyagból

Kaptam két ásványt, hogy készítsek belőle nyakláncokat. Ez volt a szimpatikusabb, úgyhogy ennek fogtam neki először. Persze aztán a másik majdnemhogy jobban tetszik (mert már az is elkészült, ma igyekszem fotózni), de sebaj:)

Egy probléma volt ezzel a kővel, hogy sajna furatos...és ráadásul nem is ilyen sima furat, hanem ferde. Ezt most nem tudom normálisan elmagyarázni, de ha a képeket megnézitek, a lyuk az egyik oldalon középen az akasztó alatt van, a másik oldalon meg kb 90 fokkal lejjebb.
Szóval ez egy kicsit problémás volt, mert a lyukat el szerettem volna takarni, de úgy meg a kőből nem látszott volna semmi...az egyik oldalon majdnem teljesen sikerült eltakarni, da másikon egy meg 6mms bicone-nal oldottam meg a dolgot. Valamennyire eltakarja, nyakban nem látszik ki a furat ennyire mint a képeken.



Mivel a medál elég hangsúlyos (több mint 40 mm), ezért csak egy egyszerű láncot kapott minimál díszítéssel.



Remélem sikere lesz:)

17 megjegyzés:

Marivi írta...

Te ha quedado precioso (a pesar del agujero jajaja). Besos

Kisnyul írta...

Szerintem remek munka!

Edit írta...

Biztos sikere lesz, mert gyönyörű!!!

bandrea írta...

Nagyon szép lánc lett belőle!!!

Enikő írta...

Á, szóval ez az a kő, amit mondtál! Szerintem vagány lett! Mennyire más stílusa van a két oldalnak....Vagy ezt csak én érzem így?:)

Tündegyöngyök írta...

Mondhatnám: "baromi jó lett", biztos vagyok a sikerében!!! :o)

Timi (Zelda) írta...

Tuti siker!!!!!!!!
Szabin voltál hogy ennyi mindennel előrukkoltál vagy csak ez egy termékeny időszak :D
Csodás megoldás!

zooja írta...

Nagyon jó lett!Tetszenek ezek a színek együtt és a lánc is nagyon passzol.

Lyra írta...

It is a beautiful work!!!

Lerika írta...

Feladat teljesítve, gratulációk bezsebelve!!!!!Nagyon szép lett!!!!!4

Babra írta...

Köszi lányok!
Thank you:)

@Enikő: aham, ez az. Sztem is más a stílusa, de ez direkt van így, hogy tulajdonképpen 2 ékszer legyen egyben:)

@Timi: nem vagyok szabin, csak újra visszatért a fűzési kedvem, aminek nagyon nagyon örülök:)Ö

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful beadwork!!!!!!!!!

MICA írta...

Szerintem sikere lesz, legalábbis nekem nagyon tetszik!:)

Timi (Zelda) írta...

Helyes, csak így tovább, mert IMÁDJUK!

Rose írta...

Fantasztikus színek, gyöngyörű munka! :)))

stancz alíz írta...

ennek biztosan,ket kezzel kapnek utanna,gratula

Monka74 írta...

Szia, ez nagyon szuper lett, azt megkérdezhetem, hogy a láncon lévő kis virág szerű karika saját kreálmány vagy valami minta alapján van fűzve?