2010/09/08

Ajándék

Viki barátnőm szülinapjára készült ez a nyaklánc. Sokat gondolkodtam, hogy milyen színű legyen, aztán két ok miatt is emelett döntöttem: egyrészt eszembe jutott EZ a karkötő, amit még karácsonyra kapott tőlem, úgyhogy gondoltam olyan kéne, ami színben illik hozzá (remélem élőben is úgy illik, ahogy én azt elképzeltem:D) Másrészt meg mivel tudtam, hogy Viki kedvenc swarija a pacific opal, így mindenképpen az akartam beletenni:)



A lánc egyébként ENNEK a nyakláncomnak az ikertestvére:)

Boldog szülinapot Viki!!

Minta: Galaxy - B&B, Cyrene - Nayades

21 megjegyzés:

kriszta írta...

Akár csak az ikertesója, álomszép!!!!!!!!!!!!!!!!!

Adrienn Lukacs írta...

Nagyon szép és cuki rajta az angyalka!

Anikó - Gyöngyszerelem írta...

Gyönyörű szülinapi ajándék! :)
Gratulálok! :)

PunkyJazz írta...

Nagyon szép lett! :))

Kata írta...

Igazán mesés lett!!!

Ilona írta...

Szuper, csodás lett az összeállításod!

KissBeads írta...

Nagyon szep!

Las Creaciones de Boricua írta...

Very pretty!!!!!!!

Böbe ékszer írta...

Szerintem biztosan nagyon fog neki örülni! Én ezt tenném a helyében!

Zera írta...

Hű de jó színek, szuper lett!:)

LNóri írta...

Hú basszus Viki, nagyon irigykedtem mikor élőben láttam, de vigyázz, mert ellopom :)

Lerika írta...

Atyaéééég, de gyönyörűá!!!!!!

Timici írta...

jujj ez szépséges lett!!!!

Zizi írta...

Angyalos lánc, ... Nekem tetszik. :DDD

Viktória írta...

Nóri ne is próbálkozz, nem adom! :)
Élőben is illik a karihoz, és többen megcsodálták már rajtam, nagyon extrán néz ki!
Még egyszer nagyon köszönöm, az ilyen ajándékok elviselhetőbbé teszik az öregedést... ;)
Csók!

Mil Delicias írta...

Tengo una fornitura como esa y nunca se qué hacer con ella.
Te ha quedado un collar muy bonito

Ládikó írta...

Nagyon szépséges lett!! :-)

Zsófi(a) írta...

Igazán meseszép lett :-)

NemVal írta...

Nagyon jó lett! De azért az "ikertesó" se piskóta! Gratulálok.

Panka gyöngyei írta...

Kicsit elidőztem nálad:)Gyönyörködtem a színeidben,munkáidban:)Köszönöm:)

Cristina írta...

Love it!