2009/03/06

Bugyor, sapka és kisvirágok

Már aszittem sztrájkolnak a postások, vagy valaki beleszeretett a csomagomba...de hálistennek nem, a kis tömött pufiboríték, amit annyira vártam, tegnap benne volt a postaládában:D Annyi szépséget kaptam, hogy teljesen felvidította a napom - pedig télleg elég szar kedvem volt, ledöntött a nátha/influenza a lábamról.

Bugyrom, sapkám, virágaim:)

Na hát ők lennének azok:) Azt kell mondjam, hogy Ameva tökéletesen eltalálta az ízlésemet és a színvilágomat! A sapkában szép vagyok (haha:D), a bugyor valami annyira jó, a türkiz annyira élénk színű, és a zölddel meg a barnával annyira csodás, már csak bele kéne pakoljak. A virágokból pedig kitűző vagy valamilyen kis dísz lesz. Külön köszönet a kis jácint virágért (aminek a színe egyáltalán nem jön át a fényképen), amit gyanítom, hogy azért kaptam, mert annyit lelkendeztem a jácint zongorakesztyűért és a jácint mobilkabátkáért!

3 megjegyzés:

Barbi írta...

Nagyon csípem a gyöngyeidet! Amotaenál kezdtem felfedezni! Mindig olyan jókat cseréltek! Az az epres tavaszi csoda! Azt hiszem jövök máskor is! :) Én vagyok a zongorakesztyű-párod a csereberéről! :D

Kata írta...

Nagyon klassz ajándékokat kaptál!!!!
Én is épp cserebere karkötőmet készítem, szeretem ezeket a meglepiket :D

Jobbulást kívánok neked!!!

Babra írta...

Jajj Barbi neked meg nem is válaszoltam! Benéztem a blogodra, de még nem volt időm normálisan körülnézni, viszont a kisfiad nagyon nagyon édes!

Kata hozzád meg most azonnal megyek nézni a csereberekarkötőt:D